Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
De Ziggo TV app werkend krijgen Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De Ziggo TV app werkend krijgen

    Update: Klik hier om een Ziggo TV App te downloaden die wel met geroote toestellen werkt .

    Hey,

    Omdat de Ziggo TV app toch alleen maar voor Nederlanders beschikbaar is, lijkt het me beter om deze thread in het Nederlands te maken.

    Het is op het forum nog wel eens voorgekomen dat mensen meldden de Ziggo TV app niet aan de praat te kunnen krijgen. Dit komt doordat Ziggo ervoor gezorgd heeft dat de app niet op geroote toestellen werkt, en de ICS (Android 4.0) tablets van Yarvik zijn dit wel. Het probleem moet echter heel gemakkelijk op te lossen zijn.

    Met betrekking tot toestellen met Jelly Bean (Android 4.1):

    Originally posted by flippermans
    @Remcotjuuh, wel grappig, heb nu de TAB10-201 Xenta 10, maar daar lukt dit dus niet!! Vinkje zet hij wel neer maar na 2 seconden verdwijnt het weer. Hij is zo snel dat de cm10 hem niet gaat worden. Dus wordt experimenteren met de org JB. Heb ziggo gemaild waarom ze Yarvik dwarsbomen.
    Originally posted by Remcotjuuh
    Dat komt omdat jouw toestel op Jelly Bean loopt en de jellybeantoestellen van Yarvik zijn geroot, maar niet goed. Hierdoor ziet de Ziggo TV app je toestel als geroot en laat hij je de app niet gebruiken, maar kun je hem ook niet tijdelijk unrooten, omdat de tablet zelf niet goed genoeg geroot is om dat te laten doen.
    1. Download SuperUser uit Play
    2. Open de app en tik op de I die bovenin op de screenshot te zien ishttps://dl.dropbox.com/u/56291419/20...-10.16.06.jpeg
    3. Zet een vinkje in het hokje voor temp unroot, dat te zien is op de screenshot.https://dl.dropbox.com/u/56291419/20...-10.13.26.jpeg Hiermee zorg je ervoor dat je tablet tijdelijk niet meer geroot is en je de app gewoon hoort te kunnen gebruiken
    Last edited by Remcotjuuh; 05-02-2013, 21:28.

  • #2
    Originally posted by Remcotjuuh View Post
    Hey,

    Omdat de Ziggo TV app toch alleen maar voor Nederlanders beschikbaar is, lijkt het me beter om deze thread in het Nederlands te maken.

    Het is op het forum nog wel eens voorgekomen dat mensen meldden de Ziggo TV app niet aan de praat te kunnen krijgen. Dit komt doordat Ziggo ervoor gezorgd heeft dat de app niet op geroote toestellen werkt, en de ICS (Android 4.0) tablets van Yarvik zijn dit wel. Het probleem moet echter heel gemakkelijk op te lossen zijn.

    1. Download SuperUser uit Play
    2. Open de app en tik op de I die bovenin op de screenshot te zien ishttps://dl.dropbox.com/u/56291419/20...-10.16.06.jpeg
    3. Zet een vinkje in het hokje voor temp unroot, dat te zien is op de screenshot.https://dl.dropbox.com/u/56291419/20...-10.13.26.jpeg Hiermee zorg je ervoor dat je tablet tijdelijk niet meer geroot is en je de app gewoon hoort te kunnen gebruiken
    @Remcotjuuh, wel grappig, heb nu de TAB10-201 Xenta 10, maar daar lukt dit dus niet!! Vinkje zet hij wel neer maar na 2 seconden verdwijnt het weer. Hij is zo snel dat de cm10 hem niet gaat worden. Dus wordt experimenteren met de org JB. Heb ziggo gemaild waarom ze Yarvik dwarsbomen.

    Comment


    • #3
      Dat komt omdat jouw toestel op Jelly Bean loopt en de jellybeantoestellen van Yarvik zijn geroot, maar niet goed. Hierdoor ziet de Ziggo TV app je toestel als geroot en laat hij je de app niet gebruiken, maar kun je hem ook niet tijdelijk unrooten, omdat de tablet zelf niet goed genoeg geroot is om dat te laten doen.

      Comment


      • #4
        Helaas Remco

        Helaas Remco, deze oplossing staat ook op het Ziggo forum maar werkt helaas NIET !
        Op mijn Samsung Galaxy S2 die ook geroot is naar 4.1 werkt het WEL !

        Ziggo geeft geen commentaar, ook niet na mailen en bellen ....
        Jammer,maar helaas !

        Greetz M

        Comment


        • #5
          Dit komt dus door datgene wat ik in mijn vorige post hebt gezet. Eigenlijk zou de oorzaak ook nog bij Yarvik kunnen liggen, aangezien zij Jelly Bean firmware leveren die niet goed geroot is.

          Comment


          • #6
            Klopt 1

            Ik heb Sweex vandaag weer gemaild met dit probleem.
            Ook heb ik het wifi schandaal aangehaald met Xenta !

            Greetz and Txs !
            Martin

            Comment


            • #7
              schijnt te liggen aan opengl video, dit zou niet op de yarvik zitten

              We zullen op een of andere manier opengl video ondersteuning moeten vinden.
              Originally posted by flippermans View Post
              @Remcotjuuh, wel grappig, heb nu de TAB10-201 Xenta 10, maar daar lukt dit dus niet!! Vinkje zet hij wel neer maar na 2 seconden verdwijnt het weer. Hij is zo snel dat de cm10 hem niet gaat worden. Dus wordt experimenteren met de org JB. Heb ziggo gemaild waarom ze Yarvik dwarsbomen.

              Comment


              • #8
                de ziggo app

                Waarschijnlijk ligt het aan de yarvik,kwam ergens tegen dat er geen open gl video op zit en dat dit wel moet voor ziggo..
                We moeten dus een andere oplossing hier voor vinden

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mister@ View Post
                  Waarschijnlijk ligt het aan de yarvik,kwam ergens tegen dat er geen open gl video op zit en dat dit wel moet voor ziggo..
                  We moeten dus een andere oplossing hier voor vinden
                  Je kunt testen met OpenGL 2.0 Tester uit de google play, en yarvik ondersteund dit dus.

                  Comment


                  • #10
                    Ziggo TV app

                    Oplossing ontvangen inmiddels van support, installeer de nieuwe ziggo app via:http://www.androidworld.nl/forum/tip...-met-root.html

                    werkt prima!
                    Last edited by Frits; 05-02-2013, 08:52.

                    Comment


                    • #11
                      aangepaste Ziggo app

                      Originally posted by Frits View Post
                      Is er nu al een oplossing? Het vinkje (temp unroot) in SuperUser blijft niet staan, en Ziggo geeft nog steeds de melding dat TV kijken niet mogelijk is. Wat nu?
                      Installeer deze aangepaste Ziggo app
                      http://www.androidworld.nl/forum/tip...-met-root.html

                      Comment


                      • #12
                        Oplossing Ziggo app voor de TAB10-201

                        Download deze apk via pc even naar je tab verplaatsen en installeren ( wel eerst oude ziggo app verwijderen )
                        Ziggo App openen inloggen met ziggo gegevens et voila

                        http://www10.zippyshare.com/d/581724...-ziggo-mod.apk

                        Comment


                        • #13
                          Voor degene die het via google niet hebben gevonden.. De oplossing die bij mij werkte en zeer eenvoudig uit te voeren is..

                          http://www.androidworld.nl/forum/tip...-met-root.html

                          Comment


                          • #14
                            Uitleg?

                            Originally posted by kzyto View Post
                            Download deze apk via pc even naar je tab verplaatsen en installeren ( wel eerst oude ziggo app verwijderen )
                            Ziggo App openen inloggen met ziggo gegevens et voila

                            http://www10.zippyshare.com/d/581724...-ziggo-mod.apk
                            Hallo, heb bovenstaande file gedownload. Maar weet eigenlijk niet hoe het nu precies verder moet. Heb het bestand in de map downloads gezet van mijn tablet en ziggo app weer opnieuw geinstallleerd maar het werkt nog niet. Moet het gedownload file misschien eerst nog uitgepakt worden? Kun je misschien even uitleg geven hoe het precies moet?

                            Comment


                            • #15
                              Link naar de nieuwe app toegevoegd aan de eerste post .

                              Comment

                              Working...
                              X