Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Aansluiten TAB260 aan PC Page Title Module
Move Remove Collapse
This topic is closed
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aansluiten TAB260 aan PC

Ik wil mijn tablet aansluiten aan mijn Windows7 laptop maar dat lukt niet. De laptop erkent de tablet niet, kan geen besturingssysteem vinden of installeren.
    Nu staat er in de handleiding van de Tablet dat ik dan naar Instellingen moet gaan, en bij Toepassingen iets met USB moet uitzetten. Nu heb ik een icoontje instellingen op mijn tablet, maar nergens een mapje met toepassingen en nergens staat iets van een USB aansluiting vermeld.
    In de handleiding word ik niets wijzer, er staat nauwelijks iets in. Vind het een waardeloos apparaat als ik eerlijk ben. Heb 'm eergister gekregen voor mijn verjaardag maar zou 'm zo inruilen voor een andere als ik dat kon.

Hoe krijg ik mijn tablet goed aangesloten aan mijn laptop zo dat ik die zogenaamde upgrade, die ook helemaal niet werkt, op mijn tablet kan downloaden?

Hetty

Probeer dit eens...

Originally posted by Hetheksje View Post
    Ik wil mijn tablet aansluiten aan mijn Windows7 laptop maar dat lukt niet. De laptop erkent de tablet niet, kan geen besturingssysteem vinden of installeren.
    Nu staat er in de handleiding van de Tablet dat ik dan naar Instellingen moet gaan, en bij Toepassingen iets met USB moet uitzetten. Nu heb ik een icoontje instellingen op mijn tablet, maar nergens een mapje met toepassingen en nergens staat iets van een USB aansluiting vermeld.
    In de handleiding word ik niets wijzer, er staat nauwelijks iets in. Vind het een waardeloos apparaat als ik eerlijk ben. Heb 'm eergister gekregen voor mijn verjaardag maar zou 'm zo inruilen voor een andere als ik dat kon.

Hoe krijg ik mijn tablet goed aangesloten aan mijn laptop zo dat ik die zogenaamde upgrade, die ook helemaal niet werkt, op mijn tablet kan downloaden?

Hetty
    Probeer het volgende eens Hetty;

Maak eerst evt een >back-up<. Dan doe je een >reset< met een kleine paperclip of...nog beter (als je toch nog niets hebt geļnstalleerd, zet je je tab terug via >instellingen< naar de >fabrieksinstellingen<. Lees de gebruiksaanwijzing goed, doe precies zoals het er staat, het luistert erg nauw nl. Ik had hetzelfde probleem en ben uiteindelijk doorgegaan met installeren via LiveSuit.exe toen hij mijn tab ook niet zag/en de driver zg niet installeerde..en dat werkte wonderwel. Mss moet je het een paar keer proberen en dan doe je iedere keer een reset totdat het gelukt is.

Mocht je terug willen naar de originele versie 2.3.4:

Je kunt de originele Android 2.3.4 firmware voor de TAB260 hier downloaden: http://www.yarvik.com/userfiles/yarvikfirmware/TAB260_A234.img

Je kunt hiervoor dezelfde tool/driver en handleiding gebruiken als voor de Android 4.0 upgrade, alleen dan installeer je deze img.: TAB260_A234

Succes!

Comment

hallo hetty

Ik had hetzelfde probleem en idd de handleiding is flut. Heb de helpdesk gevraagd en het antwoord: instellingen, apps, ontwikkeling, bij usb foutopsporing het vinkje uitzetten. Hierna de tablet op je laptop aansluiten.
      Succes.

Comment

Working...
      X