Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Hoe maak ik mijn tablet sneller? Page Title Module
Move Remove Collapse
This topic is closed
X
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe maak ik mijn tablet sneller?

Hi, is er een manier om dat te kunnen doen?

Als ik iets heb geprobeerd om te installeren, wordt de tablet een beetje traag, dus daarom heb ik die apps verwijderd maar ik wil graag meer dan een beetje browsen en boeken lezen, zoals ik lees dat anderen het doen...

Is er ook een mogelijkheid om geheugen en ruimte vrij te maken, door bijvoorbeeld, de extra talen te laten verwijderen?, hoe?
    Ik heb alleen maar 0.90gb van de 2gb en geen extra apps, hoe kan dat, als ik niets extras heb geinstalleerd?

Alvast bedankt...
    Last edited by Ollin; 21-01-2012, 11:59.

Originally posted by Ollin View Post
    Hi, is er een manier om dat te kunnen doen?

Als ik iets heb geprobeerd om te installeren, wordt de tablet een beetje traag, dus daarom heb ik die apps verwijderd maar ik wil graag meer dan een beetje browsen en boeken lezen, zoals ik lees dat anderen het doen...

Is er ook een mogelijkheid om geheugen en ruimte vrij te maken, door bijvoorbeeld, de extra talen te laten verwijderen?, hoe?
    Ik heb alleen maar 0.90gb van de 2gb en geen extra apps, hoe kan dat, als ik niets extras heb geinstalleerd?

Alvast bedankt...
    Als je met een schone lei en een snel tablet wilt beginnen kun je het best een factory reset doen. Je kunt ook kijken welke apps je bijna nooit gebruikt en deze kun je dan het best deļnstalleren. Ook kun je een task killer/manager downloaden. Deze sluit de actieve apps waardoor er meer RAM beschikbaar komt

Comment

Dank je wel Remcotjuuh...

Comment

Working...
      X