Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
root tab 467 android 4.04 Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• root tab 467 android 4.04

good evening
    how root tab 467 androit 04.04
    I install root explorer
    and here is the message
    root explorer has not yes managed to obtain root acces. because of issues with Superuser this often happens the first time the app is run but is usually fine from then on

how to get the root Operational
    thank

Really ???

Plz read what you just posted again......

And when you did plz explain why you wanne root an rooted tablet, more rooted then it come's out of the box you wil not get it....

Comment

Ik koop de TAB4678 en het was antroide 4.03
      ik heb de iupdate naar antroide 4.04 nu als ik root explorer wil openen heb ik dit bericht
      root explorer has not yes managed to obtain root acces. because of issues with Superuser this often happens the first time the app is run but is usually fine from then on
      hoe dit probleem op te lossen
      dank u voor uw hulp

Comment

Originally posted by John01 View Post
        Really ???

Plz read what you just posted again......
        Unhelpful response.

Comment

OMG,

Wat er staat is eenvouding dat wanneer je voor de eerste keer die app start de app geen toegan KAN krijgen maar dat bij een volgende keer alles waarschijnljk gewoon werkt....

de Tablet is rooted dus je kunt hem niet nog meer roeten. het kan zijn dat een app bussybox of Superuser nodig heeft voor toegang dan gewoon even die twee apps instaleren.

Er is domweg geen andere manier....

ik heb het hier ook wel eens dat ik een app start die root acces nodig heft en ik de melding krijg dat er geen toegang is, Ik sluit dan die app helemaal af (in de settings/apps) en probeer het opnieuw en dat werkt vrijwel altijd.

Het is belangrijk de foutmelding te lezen je heb geen probleem allen geen geduld ;-)

Ik hoop dat je er nu uitkomt en als je gen toegang krijgt installeer dan gewoon even die apps begin met superuser, als je dan een app start doe root acces wilt krijg je en pop up en moet je toestemming geven.. als je dat gedaan heb weet je zeker dat de app root acces heeft. (je kunt dan ook een vinkje zetten dan heeft de app altijd toegang)

Comment

hello
            neen ik heb superuser en bussybox insall maar dat gaat niet
            ik heb altijd de dezelfde bericht
            Ik begrijp het niet

Comment

Ik ook niet

Gebruik dit om zeker te zijn of je root acces heb

https://play.google.com/store/apps/d...b290Y2hlY2siXQ..

Als dit aangeeft dat je geen root acces heb dan heb je hoe vreemd ook geen root acces en zul je dat eerst moeten regelen, Dat is wat werk maar niet onmogelijk.

Die app verteld alleen of je tablet is rooted of niet verder kun je er niets mee en ooks niets "stukmaken"

succes

Comment

root checker zegt
                root access : NO ACCESS
                hoe moet ik doen voor dit openen
                dank u voor uw hulp

Comment

http://forum.yarvik.com/showthread.p...0594#post10594

Als je het deel om de tablet te rooten gebruikt moet het werken. Wel vreemd dat jouw tablet geen root acces heeft maar het is niet anders.

Weet wel dat het altijd en risico meebrengt wanneer je dit doet......

Comment

Ik deed alles hij boot maar mijn scherm werkt niet meer
                    kan ik niets open

Comment

You must reflash your tablet. The tablet has root, su and busybox 1.18.3 installed in the firmware. You don't need to do anythink more.

Comment

i have not access to my screen
                        how to restore
                        il y a un francais dans le forum????
                        merci

Comment

Vous devez reinstaller la version Android 4.0.4 encore.
                          Il y a le link. http://www.yarvik.com/en/android404_upgrade/ . Il n'y a pas un manuel français malheureusement.

P.S. Je ne suis pas français, mais je parle français un petit peu

Comment

Bonjour,

Vous devez réinstaller l'upgrade 4.0.4 sur votre tablette. Suivez les instructions dans http://www.yarvik.com/en/android404_upgrade/.

En cas de mauvais flash, vous pouvez le recommencer sans problème.

La tablette a les droits superuser d'origine ansi que la busybox installée (1.18.3). En essayant d'autres programmes (superuser ou busybox), vous pouvez déstabiliser votre système parce que ceux-ci sont installés dans des répertoires différents que ceux d'origine.

Si vous installé une busybox dans le répertoire sbin et pas bin, votre tablette indiquera plus d'espace disponible par exemple. Donc attention .

Comment

merci a tous j'ai pu restaurer
                              hank you all I was to restore
                              best001

Comment

Working...
                              X