Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Hoe krijg ik apps op mijn pc, zodat ik ze op mijn tablet kan zetten? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe krijg ik apps op mijn pc, zodat ik ze op mijn tablet kan zetten?

Ik heb Getjar gedwonload op mijn pc, maar als ik dat probeer te openen krijg ik de melding dat niet bekend is met welk programma het bestand gemaakt is. Als ik dat dan probeer op te sporen via internet, kom ik op behoorlijk vage sites waar ik weer andere dingen zou moeten downloaden tegen betaling...

Originally posted by Mogu View Post
    Ik heb Getjar gedwonload op mijn pc, maar als ik dat probeer te openen krijg ik de melding dat niet bekend is met welk programma het bestand gemaakt is. Als ik dat dan probeer op te sporen via internet, kom ik op behoorlijk vage sites waar ik weer andere dingen zou moeten downloaden tegen betaling...
    Je kunt het beste gewoon een andere plek gebruiken om je apps vandaan te halen, omdat GetJar nogal veel problemen ondervindt. Je kunt bijvoorbeeld apps downloaden van andere markets als de 1mobile Market van www.1mobile.com of als je daar ook geen apps kunt vinden kun je googlen voor "naam app".apk

Comment

ja, maar hoe krijg ik die dan op mijn pc? ik zoek bijvoorbeeld op de google play store. Maar dan krijg ik de melding dat ik geen google play store app op mijn pc heb. Als ik die dan probeer te vinden om te downloaden vind ik weer een melding dat ik contact op moet nemen met mijn provider of fabrikant wanneer de app niet op mijn apparaat staat....

Comment

bij de mobilsite die je noemt krijg ik ook onderstaand bericht als ik het probeer te downloaden....
        Met een verwijzing naar een vage toepassing om mijn pc op te schonen oid waar je voor moet betalen. Maar ik heb er gewoon een virusscanner op staan.
        ZUCHT. Ik word hier zo moe van he....

Windows bezit de volgende gegevens over dit bestandstype. Op deze pagina kunt u de software zoeken waarmee u het bestand kunt openen.

Bestandstype: Package File

Bestandsextensie: .apk

Beschrijving: Compressed, executable application file containing the code and resources necessary to activate a single Android program on the Linux-based mobile phone platform. Op de volgende websites vindt u een volledige lijst met bestandsextensies. Mogelijk vindt u daar informatie over dit bestandstype:
        Zoeken op het web

Comment

bij de mobilsite die je noemt krijg ik ook onderstaand bericht als ik het probeer te downloaden....
          Met een verwijzing naar een vage toepassing om mijn pc op te schonen oid waar je voor moet betalen. Maar ik heb er gewoon een virusscanner op staan.
          ZUCHT. Ik word hier zo moe van he....

Windows bezit de volgende gegevens over dit bestandstype. Op deze pagina kunt u de software zoeken waarmee u het bestand kunt openen.

Bestandstype: Package File

Bestandsextensie: .apk

Beschrijving: Compressed, executable application file containing the code and resources necessary to activate a single Android program on the Linux-based mobile phone platform. Op de volgende websites vindt u een volledige lijst met bestandsextensies. Mogelijk vindt u daar informatie over dit bestandstype:
          Zoeken op het web
          Mag ik dan eerst vragen wat je met apps op je computer wil doen, want apps (.apk bestanden) zijn niet te open met Windows, alleen met Android

Comment

Ok, ik heb geen wifi, en ik wil ook geen wifi. Volgens de meneer in de winkel kan je apps op je pc downloaden en ze dan doorzetten naar je tablet. Zo hoef je geen wifi te hebben en kan je toch apps op je tablet zetten. Maar is dat eigenlijk uberhaupt wel mogelijk? of ben ik verkeerd voorgelicht...

Fijn trouwens dat er iemand is die in ieder geval mijn vragen wil beantwoorden!

Comment

Ok, ik heb geen wifi, en ik wil ook geen wifi. Volgens de meneer in de winkel kan je apps op je pc downloaden en ze dan doorzetten naar je tablet. Zo hoef je geen wifi te hebben en kan je toch apps op je tablet zetten. Maar is dat eigenlijk uberhaupt wel mogelijk? of ben ik verkeerd voorgelicht...

Hmm, da's niet echt een slimme keuze om geen WiFi te nemen. Zo benut je namelijk nog niet de helft van alle mogelijkheden van een tablet. Maar dat terzijde kun je op het forum naar alternatieve app stores zoeken. Gebruik gewoon de zoekfunctie van het forum en zoek naar dingen als "app store" en "alternative". Ik weet zeker dat ik een thread heb gezien met een lijstje met app stores.

UPDATE:

Hier is het thread met de alternatieve app stores:

http://forum.yarvik.com/showthread.p...ives&highlight
              Last edited by Remcotjuuh; 05-06-2012, 20:47. Reason: Update

Comment

Je kan tevens ook losse .APK (installatie bestnaden) zoeken via b.v. Google.
                Tevens worden vaak ook apps gepost op usenet groepen.

Comment

Dat je geen wifi wilt is best te verdedigen.
                  Mijn PS3 komt pas aan het internet als hij opgestart is in Ubuntu.
                  Een van de betere app sites voor PC's is http://apps.opera.com deze is uitstekend te benaderen
                  met een browser op een PC en heeft een ruime keuze.
                  Via het kabeltje of een SD kaart naar de Yarvik en daar tappen.
                  Ik gebruik Adb om ze vanuit mijn PC te installeren met een batch-file,
                  dat gaat lekker automatisch als ik de image weer eens teruggezet heb,
                  om weer een schoon systeem te krijgen.
                  Voor Android-4.0.3 geteste apps staan op mijn download gebied:
                  https://www.wuala.com/Zijlstra/Docum...y=QMmZs6SWwzJy
                  Al deze apps zijn gratis elders te halen maar niet zo makkelijk met een PC.
                  Degene met gelijknamige zip-file is eigenbouw, opensource en GNU.
                  Hier vindt je ook Adb en Adb-Usb drivers die werken met mijn Tab260 onder Android-4.0.3
                  Bovendien staan hier de images voor Android-2.3.4 , Android-4.0.3 en Android-4.0.4
                  voor de Tab260, en de live-suite waarmee ze in de Yarvik geladen kunnen worden.

Als je nog Android-2.3.4 gebruikt, 4.0.3 is niet trager wel mooier.

Veel succes.
                  Last edited by zijlstra47; 22-09-2012, 09:42.

Comment

Working...
                  X